Wikileaks

Saturday, May 10, 2008

Lección 8 - Un texto

On kevät. On ensimmäinen kaunis kevätpäivä. Aurinko paistaa ja on lämmin. Cristian katsoo ulos ikkunasta.
Hänen naapurinsa harrastaa seksiä greippien kanssa.

Cristian: Oh!! Jarkko! katso!
Jarkko: Mitä tapahtuu?
Cristian: Minun ikkuna on likainen. Minä pesen sen heti!
Jarkko: Me pesemme sen yhteensä.

Kun ikkuna on puhdas, Cristian ottaa roskapussin ja vie sen ulos. Eräs mies tappaa vanha nainen pihalla ja sano: "Hei! Minä olen uusi tässä talossa. Missä täällä on enemmän naisia?"

Cristian: Hei! Olen Cristian. Tervetuloa taloon! Missä rapussa sinä asut?
murhaaja: Minä olen murhaaja ja asun C-rapussa. Minä olen tosi iloinen, koska minulla on paljon ihmisia lähellä... HAHAHA!!
Cristian: Ai, sehän on kiva. Me asumme A-rapussa. Katso, minun ikkuna on tosi puhdas!
murhaaja: o_o ..... eeeeh... hyvä...

Jatkaa...

6 comments:

Jarkko Miettinen said...

Hei!
Hieno teksti, ehkä vähän surrelistinen mutta yhtä kohtaa en vain täysin ymmärtänyt: "Hänen naapuri on sukupuolen greippien kanssa."
Tarkoititko että "His neighbour is having sex with grapefruits"?
Nyt sanoit että "His neighbour is grapefruits of sex (in gender sense)" mutta muuten hyvää tekstiä :).

Sandra Castillo said...

Minä sanoi: His neighbour is having sex with a grapefruit.. Voitsiko sinä sanoa minulle oikea lause?

Jarkko Miettinen said...

Se menee suunnilleen näin: "Hänen naapurinsa harrastaa seksiä greippien kanssa".

Sandra Castillo said...

kiitos paljon :)

mgonzalez@mekano4.com said...

hola,me encanta tu diario,soy nuevo en helsinki,bueno llevo una semana en el holiday hotel,espero conocer gente aqui,que hable español o que sea de españa para conocer mejor esto,bueno,quizas algun dia nos conozcamos,por cierto ,me llamo Martin y soy gallego,saludos

mgonzalez@mekano4.com said...

son unas muy buenas fotos Sandra...